Gérer une relation de service à distance (téléphone, interne, système d’information). Ethnographie du «centre contact clients» d’une grande entreprise publique de Suisse romande

Details

Serval ID
serval:BIB_D5B2B8333572
Type
Report: a report published by a school or other institution, usually numbered within a series.
Publication sub-type
Working paper: Working papers contain results presented by the author. Working papers aim to stimulate discussions between scientists with interested parties, they can also be the basis to publish articles in specialized journals
Collection
Publications
Title
Gérer une relation de service à distance (téléphone, interne, système d’information). Ethnographie du «centre contact clients» d’une grande entreprise publique de Suisse romande
Author(s)
Malbois Fabienne
Institution details
Haute école de travail social de Genève
Issued date
19/12/2019
Language
french
Abstract
Rapport de recherche produit dans le cadre du projet InnoSuisse 29409.1 IP-SBM « Vers la transition numérique du travail : élaboration d’un dispositif agile d’adaptation à l’innovation technologique »
Create date
05/07/2020 14:38
Last modification date
05/07/2020 14:52
Usage data