Evaluating an inclusive program for promoting equal-status participation in classrooms with high sociolinguistic diversity: diversity valuation and multilingual cooperative activities

Détails

Ressource 1Télécharger: Buchs Margas Hascouet 2023 Frontiers.pdf (383.30 [Ko])
Etat: Public
Version: Final published version
Licence: CC BY 4.0
ID Serval
serval:BIB_B10B0718D836
Type
Article: article d'un périodique ou d'un magazine.
Collection
Publications
Institution
Titre
Evaluating an inclusive program for promoting equal-status participation in classrooms with high sociolinguistic diversity: diversity valuation and multilingual cooperative activities
Périodique
Frontiers in Psychology - Section Educational Psychology
Auteur⸱e⸱s
Buchs Céline, Margas Nicolas, Hascoët Marine
Statut éditorial
Publié
Date de publication
18/12/2023
Peer-reviewed
Oui
Volume
14:1257372
Langue
anglais
Pubmed
Web of science
Open Access
Oui
Création de la notice
18/12/2023 21:29
Dernière modification de la notice
27/01/2024 7:36
Données d'usage