Effects of the Jigsaw method on student educational outcomes: systematic review and meta-analyses
Détails
Télécharger: Drouet Lentillon Margas 2023 fpsyg-14-1216437.pdf (782.70 [Ko])
Etat: Public
Version: de l'auteur⸱e
Licence: CC BY 4.0
Etat: Public
Version: de l'auteur⸱e
Licence: CC BY 4.0
ID Serval
serval:BIB_3B6A064584F3
Type
Article: article d'un périodique ou d'un magazine.
Collection
Publications
Institution
Titre
Effects of the Jigsaw method on student educational outcomes: systematic review and meta-analyses
Périodique
Frontiers in Psychology - Section Educational Psychology
ISSN
1664-1078
Statut éditorial
Publié
Date de publication
03/08/2023
Peer-reviewed
Oui
Volume
14
Pages
1-19
Langue
anglais
Mots-clé
achievement, cooperative learning, learning, motivation, self-esteem, social relations
Open Access
Oui
Création de la notice
16/06/2023 10:44
Dernière modification de la notice
09/08/2023 6:09