Cooperative learning reduces the gender gap in perceived social competences: A large-scale nationwide longitudinal experiment.
Détails
Télécharger: ProFan_SocialComp_JEdP_inpress.pdf (1411.37 [Ko])
Etat: Public
Version: Author's accepted manuscript
Licence: Non spécifiée
Etat: Public
Version: Author's accepted manuscript
Licence: Non spécifiée
Document(s) secondaire(s)
Télécharger: Rudmann_Batruch_Visintin_Sommet_et_al_2024_JEP.pdf (3429.32 [Ko])
Etat: Public
Version: Final published version
Licence: Non spécifiée
Etat: Public
Version: Final published version
Licence: Non spécifiée
ID Serval
serval:BIB_2E521F4DE785
Type
Article: article d'un périodique ou d'un magazine.
Collection
Publications
Institution
Titre
Cooperative learning reduces the gender gap in perceived social competences: A large-scale nationwide longitudinal experiment.
Périodique
Journal of Educational Psychology
ISSN
1939-2176
0022-0663
0022-0663
Statut éditorial
Publié
Date de publication
18/07/2024
Peer-reviewed
Oui
Langue
anglais
Open Access
Oui
Création de la notice
27/02/2024 12:28
Dernière modification de la notice
17/10/2024 6:20