Priming effects of arithmetic signs in 10‐ to 15‐year‐old children
Détails
Télécharger: Polleti_etal.pdf (249.64 [Ko])
Etat: Public
Version: Author's accepted manuscript
Licence: Non spécifiée
Etat: Public
Version: Author's accepted manuscript
Licence: Non spécifiée
ID Serval
serval:BIB_EEFE105A5E67
Type
Article: article d'un périodique ou d'un magazine.
Collection
Publications
Institution
Titre
Priming effects of arithmetic signs in 10‐ to 15‐year‐old children
Périodique
British Journal of Developmental Psychology
ISSN
0261-510X
2044-835X
2044-835X
Statut éditorial
Publié
Date de publication
11/01/2021
Peer-reviewed
Oui
Langue
anglais
Notes
Research data: https://osf.io/9p4hn/?view_only=84d2f33603c64ebf8389eab4427b19f7
Mots-clé
Developmental Neuroscience, Developmental and Educational Psychology
Pubmed
Web of science
Création de la notice
03/02/2021 16:20
Dernière modification de la notice
24/05/2023 5:55