Mixed-methods analysis of the applicability of the Career Adapt-Abilities Scale for isiXhosa-speaking South African township adolescents
Détails
![Ressource 1](https://serval.unil.ch/static/img/forbidden.png)
Accès restreint UNIL
Etat: Public
Version: de l'auteur⸱e
Licence: Non spécifiée
ID Serval
serval:BIB_DAD08939CA46
Type
Article: article d'un périodique ou d'un magazine.
Collection
Publications
Institution
Titre
Mixed-methods analysis of the applicability of the Career Adapt-Abilities Scale for isiXhosa-speaking South African township adolescents
Périodique
International Journal for Educational and Vocational Guidance
ISSN
0251-2513
1573-1782
1573-1782
Statut éditorial
Publié
Date de publication
04/2020
Volume
20
Numéro
1
Pages
1-29
Langue
anglais
Mots-clé
Visual Arts and Performing Arts, Education
Web of science
Création de la notice
07/10/2021 16:15
Dernière modification de la notice
07/10/2021 16:15