Rethinking Collaborative Learning Through Participation in an Interdisciplinary Research Project : Tensions and Negotiations as Key Points in Knowledge Production

Détails

Ressource 1Télécharger: BIB_B4BC19BFF5CC.P001.pdf (193.12 [Ko])
Etat: Public
Version: de l'auteur
ID Serval
serval:BIB_B4BC19BFF5CC
Type
Article: article d'un périodique ou d'un magazine.
Collection
Publications
Institution
Titre
Rethinking Collaborative Learning Through Participation in an Interdisciplinary Research Project : Tensions and Negotiations as Key Points in Knowledge Production
Périodique
Integrative Psychological and Behavioral Science
Auteur(s)
Tartas V., Muller Mirza N.
ISSN
1932-4502; 1936-3567
Statut éditorial
Publié
Date de publication
2007
Peer-reviewed
Oui
Volume
41
Numéro
2
Pages
154-168
Langue
anglais
Mots-clé
collaboration, apprentissage, participation, activité
Open Access
Oui
Création de la notice
14/01/2009 13:08
Dernière modification de la notice
20/08/2019 15:23
Données d'usage