Errors: Springboard for learning or tool for evaluation? Ambivalence in teachers' error-related beliefs and practices

Détails

Ressource 1Télécharger: SonMatBut_SPE_Online.pdf (1233.89 [Ko])
Etat: Public
Version: Final published version
Licence: CC BY 4.0
ID Serval
serval:BIB_AF9E762E1123
Type
Article: article d'un périodique ou d'un magazine.
Collection
Publications
Institution
Titre
Errors: Springboard for learning or tool for evaluation? Ambivalence in teachers' error-related beliefs and practices
Périodique
Social Psychology of Education
Auteur⸱e⸱s
Soncini Annalisa, Matteucci Maria Cristina, Butera Fabrizio
ISSN
1381-2890
1573-1928
Statut éditorial
Publié
Date de publication
20/11/2023
Peer-reviewed
Oui
Langue
anglais
Mots-clé
Sociology and Political Science, Developmental and Educational Psychology, Social Psychology, Education
Open Access
Oui
Financement(s)
Université de Lausanne
Création de la notice
23/11/2023 7:50
Dernière modification de la notice
24/11/2023 8:13
Données d'usage