Teaching and feedback; an important role for simulated patients.
Détails
Demande d'une copie Sous embargo indéterminé.
Accès restreint UNIL
Etat: Public
Version: Final published version
Licence: Non spécifiée
Accès restreint UNIL
Etat: Public
Version: Final published version
Licence: Non spécifiée
ID Serval
serval:BIB_9E015FDCF33F
Type
Article: article d'un périodique ou d'un magazine.
Sous-type
Lettre (letter): communication adressée à l'éditeur.
Collection
Publications
Institution
Titre
Teaching and feedback; an important role for simulated patients.
Périodique
The clinical teacher
ISSN
1743-498X (Electronic)
ISSN-L
1743-4971
Statut éditorial
Publié
Date de publication
04/2022
Peer-reviewed
Oui
Volume
19
Numéro
2
Pages
184
Langue
anglais
Notes
Publication types: Letter ; Comment
Publication Status: ppublish
Publication Status: ppublish
Mots-clé
Feedback, Humans, Physician-Patient Relations, Students, Medical
Pubmed
Web of science
Création de la notice
12/02/2022 14:37
Dernière modification de la notice
30/07/2024 6:02