The development of simple addition problem solving in children: Reliance on automatized counting or memory retrieval depends on both expertise and problem size
Détails
Demande d'une copie Sous embargo indéterminé.
Accès restreint UNIL
Etat: Public
Version: de l'auteur⸱e
Licence: CC BY 4.0
Accès restreint UNIL
Etat: Public
Version: de l'auteur⸱e
Licence: CC BY 4.0
ID Serval
serval:BIB_74BF554A8592
Type
Article: article d'un périodique ou d'un magazine.
Collection
Publications
Institution
Titre
The development of simple addition problem solving in children: Reliance on automatized counting or memory retrieval depends on both expertise and problem size
Périodique
Journal of Experimental Child Psychology
ISSN
0022-0965
Statut éditorial
Publié
Date de publication
06/2023
Peer-reviewed
Oui
Volume
234
Pages
105710
Langue
anglais
Mots-clé
Developmental and Educational Psychology, Experimental and Cognitive Psychology
Open Access
Oui
Création de la notice
07/06/2023 14:53
Dernière modification de la notice
08/06/2023 5:55