Maintaining legitimacy in contested mature markets through discursive strategies: The case of corporate environmentalism in the French automotive industry

Détails

Ressource 1Télécharger: IMM2020 Debenedetti et al.pdf (435.67 [Ko])
Etat: Public
Version: de l'auteur
Licence: Non spécifiée
ID Serval
serval:BIB_4ACB90D3BDC0
Type
Article: article d'un périodique ou d'un magazine.
Collection
Publications
Institution
Titre
Maintaining legitimacy in contested mature markets through discursive strategies: The case of corporate environmentalism in the French automotive industry
Périodique
Industrial Marketing Management
Auteur(s)
Debenedetti Alain, Philippe Déborah, Chaney Damien, Humphreys Ashlee
ISSN
0019-8501
Statut éditorial
Publié
Date de publication
01/01/2021
Volume
92
Pages
332-343
Langue
anglais
Mots-clé
Marketing
Création de la notice
18/02/2020 22:41
Dernière modification de la notice
07/10/2021 5:39
Données d'usage