A transdisciplinary model for teaching and learning for sustainability science in a rapidly warming world

Détails

Ressource 1Demande d'une copie Sous embargo indéterminé.
Accès restreint UNIL
Etat: Public
Version: de l'auteur⸱e
Licence: Non spécifiée
ID Serval
serval:BIB_179A1A981E1B
Type
Article: article d'un périodique ou d'un magazine.
Collection
Publications
Institution
Titre
A transdisciplinary model for teaching and learning for sustainability science in a rapidly warming world
Périodique
Sustainability Science
Auteur⸱e⸱s
Kelly Orla, White Peta, Butera Fabrizio, Illingworth Sam, Martens Pim, Huynen Maud, Bailey Susan, Schuitema Geertje, Cowman Sian
ISSN
1862-4065
1862-4057
Statut éditorial
Publié
Date de publication
16/10/2023
Langue
anglais
Mots-clé
Management, Monitoring, Policy and Law, Nature and Landscape Conservation, Sociology and Political Science, Ecology, Geography, Planning and Development, Health (social science), Global and Planetary Change
Open Access
Oui
Création de la notice
17/10/2023 19:08
Dernière modification de la notice
24/11/2023 8:13
Données d'usage