Conditions organisationnelles et symptômes de stress dans les centres d'appels téléphoniques : effet direct ?

Details

Serval ID
serval:BIB_AB132B95265E
Type
Inproceedings: an article in a conference proceedings.
Publication sub-type
Abstract (Abstract): shot summary in a article that contain essentials elements presented during a scientific conference, lecture or from a poster.
Collection
Publications
Institution
Title
Conditions organisationnelles et symptômes de stress dans les centres d'appels téléphoniques : effet direct ?
Title of the conference
13e colloque de l'Association pour le développement des études et recherches épidémiologiques en santé et travail (ADEREST), Pont-à-Mousson, 23 et 24 septembre 2010
Author(s)
Chouanière Dominique, Boini Stéphanie, Wild Pascal
ISBN
1775-8785
Publication state
Published
Issued date
2011
Peer-reviewed
Oui
Volume
72
Series
Archives des maladies professionnelles et de l'environnement
Pages
82-83
Language
french
Keywords
Mental Health , Hotlines , Stress, Psychological , Occupational Health
Create date
02/09/2011 11:36
Last modification date
20/08/2019 15:15
Usage data