Introducing blended learning into a Master Program in Nursing Sciences: a first exploration of a holistic evaluation framework

Détails

ID Serval
serval:BIB_EEF5A684C3BB
Type
Actes de conférence (partie): contribution originale à la littérature scientifique, publiée à l'occasion de conférences scientifiques, dans un ouvrage de compte-rendu (proceedings), ou dans l'édition spéciale d'un journal reconnu (conference proceedings).
Collection
Publications
Titre
Introducing blended learning into a Master Program in Nursing Sciences: a first exploration of a holistic evaluation framework
Titre de la conférence
Proceedings of World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications 2014
Auteur(s)
Sugar Chmiel A., Morin D., Schneider D.
Editeur
Chesapeake, VA: Association for the Advancement of Computing in Education (AACE)
ISBN
978-1-939797-08-7
Statut éditorial
Publié
Date de publication
07/2014
Peer-reviewed
Oui
Pages
384-389
Langue
anglais
Résumé
This contribution presents the first stage of a project to assist the transition of a traditional to a blended program in higher nursing education. We shall describe the goals and context of this project, present the evaluation framework, discuss some early results and then discuss the usefulness of the first version of the evaluation framework.
Création de la notice
18/08/2014 10:14
Dernière modification de la notice
20/08/2019 16:16
Données d'usage