Quels sont les effets des facteurs organisationnels sur les contraintes perçues dans des centres d'appel téléphonique en France ?

Details

Serval ID
serval:BIB_6EFDBC3D4A18
Type
Inproceedings: an article in a conference proceedings.
Publication sub-type
Abstract (Abstract): shot summary in a article that contain essentials elements presented during a scientific conference, lecture or from a poster.
Collection
Publications
Institution
Title
Quels sont les effets des facteurs organisationnels sur les contraintes perçues dans des centres d'appel téléphonique en France ?
Title of the conference
XXIVe Journées franco-suisses de médecine et santé au travail, Fribourg, 16-17 juin 2011, Résumés des communications
Author(s)
Boini Stéphanie, Chouanière Dominique, Colin Régis, Wild Pascal
ISBN
1775-8785
Publication state
Published
Issued date
2011
Peer-reviewed
Oui
Volume
72
Series
Archives des maladies professionnelles et de l'environnement
Pages
491
Language
french
Notes
SAPHIRID:87971
Keywords
Mental Health , Hotlines , Burnout, Professional , Occupational Health
Create date
17/01/2012 11:08
Last modification date
20/08/2019 14:28
Usage data