The Role of Face Masks in the Recognition of Emotions by Preschool Children.

Détails

Ressource 1Télécharger: Schneider_2021_JAMA_accepted.pdf (787.82 [Ko])
Etat: Public
Version: Author's accepted manuscript
Licence: Non spécifiée
ID Serval
serval:BIB_F4A6EF9D3879
Type
Article: article d'un périodique ou d'un magazine.
Sous-type
Lettre (letter): communication adressée à l'éditeur.
Collection
Publications
Institution
Titre
The Role of Face Masks in the Recognition of Emotions by Preschool Children.
Périodique
JAMA pediatrics
Auteur⸱e⸱s
Schneider J., Sandoz V., Equey L., Williams-Smith J., Horsch A., Bickle Graz M.
ISSN
2168-6211 (Electronic)
ISSN-L
2168-6203
Statut éditorial
Publié
Date de publication
01/01/2022
Peer-reviewed
Oui
Volume
176
Numéro
1
Pages
96-98
Langue
anglais
Notes
Publication types: Journal Article
Publication Status: ppublish
Mots-clé
Child, Child, Preschool, Cross-Sectional Studies, Emotions, Facial Recognition, Female, Humans, Male, Masks/adverse effects, Masks/standards, Masks/statistics & numerical data
Pubmed
Web of science
Open Access
Oui
Création de la notice
16/11/2021 13:12
Dernière modification de la notice
28/02/2024 8:14
Données d'usage