Can we Learn through Disagreements ? A Sociocultural Perspective on Argumentative Interactions in a Pedagogical Setting in Higher Education

Détails

Ressource 1Télécharger: BIB_DB220CEB8408.P001.pdf (595.08 [Ko])
Etat: Public
Version: Final published version
ID Serval
serval:BIB_DB220CEB8408
Type
Article: article d'un périodique ou d'un magazine.
Collection
Publications
Institution
Titre
Can we Learn through Disagreements ? A Sociocultural Perspective on Argumentative Interactions in a Pedagogical Setting in Higher Education
Périodique
Teaching Innovations
Auteur⸱e⸱s
Muller Mirza N.
Statut éditorial
Publié
Date de publication
11/2015
Peer-reviewed
Oui
Volume
28
Numéro
3
Pages
145-166
Langue
anglais
Mots-clé
argumentation, interactions sociales, apprentissage, psychologie socioculturelle
Open Access
Oui
Création de la notice
19/01/2016 22:51
Dernière modification de la notice
20/08/2019 16:00
Données d'usage