An ontology for m-business models
Détails
ID Serval
serval:BIB_D567908E68DA
Type
Actes de conférence (partie): contribution originale à la littérature scientifique, publiée à l'occasion de conférences scientifiques, dans un ouvrage de compte-rendu (proceedings), ou dans l'édition spéciale d'un journal reconnu (conference proceedings).
Collection
Publications
Institution
Titre
An ontology for m-business models
Titre de la conférence
Conceptual Modeling — ER 2002: 21st International Conference on Conceptual Modeling 2002 Proceedings
Adresse
Tampere, Finland
ISBN
3-540-44277-4
Statut éditorial
Publié
Date de publication
2002
Peer-reviewed
Oui
Editeur⸱rice scientifique
Spaccapietra S., March S.T., Kambayashi Y.
Volume
2503
Série
Lecture Notes in Computer Science
Pages
3-6
Langue
anglais
Résumé
The m-business landscape never stops to change and the impacts on the mobile market are constant as players reposition themselves on the market according to the new opportunities and threats brought by rapid technological developments. This paper proposes a conceptual tool to better understand this player arena. Its objective is to provide the researchers with an ontology for analyzing and assessing the business models adopted by these players.
Création de la notice
19/11/2007 10:49
Dernière modification de la notice
20/08/2019 15:55