A framework for defining e-business models
Détails
ID Serval
serval:BIB_C7348E8C1F71
Type
Actes de conférence (partie): contribution originale à la littérature scientifique, publiée à l'occasion de conférences scientifiques, dans un ouvrage de compte-rendu (proceedings), ou dans l'édition spéciale d'un journal reconnu (conference proceedings).
Collection
Publications
Institution
Titre
A framework for defining e-business models
Titre de la conférence
Object-Oriented Information Systems: 8th International Conference, OOIS 2002 Montpellier, France, September 2–5, 2002 Proceedings
Editeur
Springer
Adresse
Montpellier, France
ISBN
978-3-540-44087-1
978-3-540-46102-9
978-3-540-46102-9
Statut éditorial
Publié
Date de publication
2002
Peer-reviewed
Oui
Volume
2425
Série
Lecture Notes in Computer Science
Pages
2-3
Langue
anglais
Résumé
Nowadays new business models are constantly emerging in electronic commerce and can become a major stake in the e-business game. It is even possible to patent them in some countries. Understanding them and helping to design them are important issues.
Création de la notice
19/11/2007 10:47
Dernière modification de la notice
20/08/2019 15:42