Pseudo-public space in Chinese shopping malls: rise, publicness and consequences : by Yiming Wang, Oxon, UK & New York, US, Routledge, 2019, 240 pp., £108.00 (hardback), ISBN: 978-0-367-19720-9; £40.49 (ebook), ISBN: 978-0-429-24282-3 (ebook).

Détails

Ressource 1Télécharger: 10.1080-15387216.2019.1707103.pdf (61.51 [Ko])
Etat: Public
Version: Author's accepted manuscript
Licence: Non spécifiée
ID Serval
serval:BIB_9C32EE45562B
Type
Article: article d'un périodique ou d'un magazine.
Collection
Publications
Institution
Titre
Pseudo-public space in Chinese shopping malls: rise, publicness and consequences : by Yiming Wang, Oxon, UK & New York, US, Routledge, 2019, 240 pp., £108.00 (hardback), ISBN: 978-0-367-19720-9; £40.49 (ebook), ISBN: 978-0-429-24282-3 (ebook).
Périodique
Eurasian Geography and Economics
Auteur⸱e⸱s
Yip Maurice K-C.
ISSN
1538-7216
1938-2863
Statut éditorial
Publié
Date de publication
02/01/2021
Volume
62
Numéro
1
Pages
120-123
Langue
anglais
Mots-clé
Economics and Econometrics, Geography, Planning and Development
Web of science
Création de la notice
23/12/2019 10:44
Dernière modification de la notice
21/11/2022 9:31
Données d'usage