RFID-based Entry into the German B2B Parcel Market and its Effect on Competitive Strategies, Prices and Market Shares: The Case of Red Parcel Post

Détails

Ressource 1Télécharger: Dietl_LangLutzenbergerWagnerRedParcelPost.pdf (341.71 [Ko])
Etat: Public
Version: Final published version
Licence: Tous droits réservés
ID Serval
serval:BIB_20A6B4C07A0A
Type
Article: article d'un périodique ou d'un magazine.
Collection
Publications
Titre
RFID-based Entry into the German B2B Parcel Market and its Effect on Competitive Strategies, Prices and Market Shares: The Case of Red Parcel Post
Périodique
Journal of Strategic Management Education
Auteur⸱e⸱s
Dietl Helmut, Lang Markus, Lutzenberger Martin, Wagner Stephan
Statut éditorial
Publié
Date de publication
2010
Peer-reviewed
Oui
Volume
5
Numéro
3-4
Pages
125-150
Langue
anglais
Création de la notice
29/08/2019 13:13
Dernière modification de la notice
27/09/2021 20:26
Données d'usage