Sequential Difficulty Effects in Cognitive and Sensorimotor Tasks: Insights from Arithmetic and Fitts Tasks
Détails
Demande d'une copie Sous embargo indéterminé.
Accès restreint UNIL
Etat: Public
Version: Final published version
Licence: Non spécifiée
Accès restreint UNIL
Etat: Public
Version: Final published version
Licence: Non spécifiée
ID Serval
serval:BIB_15E541628528
Type
Article: article d'un périodique ou d'un magazine.
Collection
Publications
Institution
Titre
Sequential Difficulty Effects in Cognitive and Sensorimotor Tasks: Insights from Arithmetic and Fitts Tasks
Périodique
The American Journal of Psychology
ISSN
0002-9556
1939-8298
1939-8298
Statut éditorial
Publié
Date de publication
01/07/2018
Peer-reviewed
Oui
Volume
131
Numéro
2
Pages
161-173
Langue
anglais
Mots-clé
Arts and Humanities (miscellaneous), Developmental and Educational Psychology, Experimental and Cognitive Psychology
Web of science
Création de la notice
23/05/2023 15:21
Dernière modification de la notice
23/05/2023 15:42