Impact des facteurs organisationnels sur les contraintes perçues dans des centres d'appel téléphonique en France

Details

Serval ID
serval:BIB_059756C4D0F8
Type
Inproceedings: an article in a conference proceedings.
Publication sub-type
Abstract (Abstract): shot summary in a article that contain essentials elements presented during a scientific conference, lecture or from a poster.
Collection
Publications
Institution
Title
Impact des facteurs organisationnels sur les contraintes perçues dans des centres d'appel téléphonique en France
Title of the conference
31e Congrès national de médecine et santé au travail, Toulouse, 1er au 4 juin 2010
Author(s)
Boini Stéphanie, Chouanière Dominique, Colin Régis, Wild Pascal
ISBN
1775-8785
Publication state
Published
Issued date
2010
Peer-reviewed
Oui
Volume
71
Series
Archives des maladies professionnelles et de l'environnement
Pages
298-299
Language
french
Notes
SAPHIRID:82902
Keywords
Mental Health , Occupational Health , Workload , Burnout, Professional ,
Create date
02/03/2011 18:52
Last modification date
20/08/2019 13:27
Usage data